maandag 28 september 2009

Eenzaamheid...

Hey hazen,

We hebben het er al over gehad, maar ik zet het even op het blog. Karel heeft even lekker lopen stampen maar ik vind dat we ons goed hebben gehouden. Hij heeft een kritiek punt aangewezen waar we zeker iets mee kunnen!

We zullen diep moeten graven, maar dit is de uitdaging. Om iets te maken wat zowel diepgaand als vet is. Lekker voor het oog en voor het brein. We can do this!

Dus: Onderzoek naar het fenomeen "eenzaamheid". Dit betekent niet dat we nu alleen nog maar plaatjes gaan zoeken en stukjes gaan schrijven. Als je iets kan tekenen, gewoon doen!

3 opmerkingen:

  1. Mag ik daar even een kleine kanttekening bijmaken.
    Ik denk dat het deze week echt puur om zelfreflectie gaat en reflecties van anderen op eenzaamheid. Dit ligt erg diep en je moet in staat zijn om jezelf breekbaar op te stellen. Doe er niet te luchtig over, maar durf eerlijk te zijn. Heb geen bord voor je kop en kruip niet zomaar weg in tekenen omdat dat makkelijk is.

    Willen we dit project echt goed aanpakken en de diepte in gaan, dan vergt dat veel van ons persoonlijk op emotioneel niveau en daar moet niet te licht over gedaan worden.

    Deze week wil ik niet dat we alleen zelf op pad gaan en onderzoek doen, maar dat we ook veel met elkaar praten over onszelf en eerlijk zijn. Niet direct met zijn drieen, eerst even een op een.

    Karel heeft ons hele goeie kritiek gegeven, namelijk dat we alledrie met achterliggende bedoelingen voor space hebben gekozen. We moeten even een stap terug doen naar het gevoel eenzaameheid en dat wil ik goed aanpakken.

    Eind deze week een gezamenlijk gesprek over eenzaamheid en hoe we dit gaan verwerken in onze wereld en vanuit daar gaan we besluiten dat we space kiezen ;) EN hoe eenzaamheid daar in komt.

    Geronimo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry, die reactie sloeg nergens op! Check mijn nieuwe post maar ;)

    BeantwoordenVerwijderen