zaterdag 21 november 2009

Test1

EDIT: heb vandaag de textures van Jorry erin geprogrammeerd, ik had alleen de warme texture van de boom niet, dus ik heb zelf even vlug in photohop de kleuren warmer gemaakt. Zodra je dus bij de ramen staat veranderen de textures.
http://student-kmt.hku.nl/~sonja/test1.html



Hey Dudes,

test 1 : http://student-kmt.hku.nl/~sonja/test1.html

heb even voor de test ons dingetje uitgerenderd. Als je het geluid aan doet hoor je dat ik bezig ben geweest met audio. Het is niet Pauls muziek, dat hoop ik woensdag te krijgen. Maar deze muziek geeft wel het idee dat ik voor oren had.

Ik ga proberen een mono erin te gooien, als gestomp mensen gepraat ofzo, dat af wordt gespeeld zodra je in de buurt komt van een plaats waar vroeger iets afspeelde.

En verder loopt die character 15 keer zo snel. Dat wordt weer teruggezet als ik klaar ben met programmeren, want als ik elke keer zo langzaam moet lopen duurt testen veels te lang.
Zitten ook een zooi particles in de buurt van het raam, die blijven daar niet hoor. wees maar niet bang. vind ze wel mooi ;)

son

Geen opmerkingen:

Een reactie posten