dinsdag 6 oktober 2009

deze week

Hoi jongens, Tom had het al duidelijk opgeschreven in het logboek, maar hier nogmaals de punten van deze week:
- Verhaaltje schrijven
- Onderzoek doen naar eenzaamheid gaan afronden
- Concept verder uitbreiden en vast gaan stellen.
- Tevens meer concept art maken en meer ideeen op papier gaan uitwerken!

verhaaltje schrijven kunnen we afstrepen.
concept verder uitbreiden, wil ik eind van de week in een vergadering vastgesteld hebben.
Concept art en ideeen uiteraard de hele week door. En onderzoek doen inderdaad gaan afronden, ik ga morgen verzinnen hoe ik dat experimentele onderzoek in elkaar ga plempen. Die van Tom is volgens mij wel af, tenzij het niet aan de normen van Lies voldoet, en van Jorry weet ik het niet?

Even de kern van deze week, want die viel een beetje buiten de takenlijst:
Zoek de extremen op
een extreem gevoel van eenzaamheid, waar zit de grens, ga de grens over en kom dan weer terug. Daar wil ik ook mijn onderzoek naar gaan doen, maar het is allemaal erg abstrakt. Dus concept art en ideeen mogen ook, of moeten ook heel extreem zijn. Keep that in mind

groetjes son

1 opmerking:

  1. Hey Son,

    Helemaal goed! Ben blij met deze post, dit zet even alles op een rijtje.

    je hebt gelijk, we moeten nu langzaam het onderzoek gaan afronden anders blijft dat te lang doormijmeren. Ik ben benieuwd hoe je dit experimentele onderzoek gaat aanpakkken, hou me op de hoogte!

    BeantwoordenVerwijderen