zondag 11 oktober 2009

doodles over eenzaamheid

Hey daar,

Ik zal eerlijk zijn. Door verschillende omstandigheden heb ik niet veel kunnen maken dit weekend, jullie weten de oorzaak al waarschijnlijk. Ik moet iemand gaan teleurstellen en daar ben ik niet goed in. Daarnaast heb ik gewoon moeite met het project. Ik ben van nature geen autonoom kunstenaar, maar een praktische ontwerper (MBO mentaliteitje heh :P). Dus ik worstel nogal met mezelf.

Maar, eerst maar wat thumbs van schepen. Eenzaamheid zoeken in een vorm is lastig. Veel verticalen en horizontalen.
En nog wat thumbs voorstellingen. Beetje eenzaam muziekje aan en knallen maar. Kwaliteit schommelt, maar ach. Alles in Alchemy trouwens, omdat ik dan niet wordt lastiggevallen door lijnkwaliteit of zo. bla! Eenzaamheid is dan wel weer een mooi thema, vooral met Sigur Ros op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten